ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק מענה והגנה למבוטחים במקרה של אירועים רפואיים בחו"ל, או במקרה של אובדן/גניבת המטען של הנוסעים לחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל עשוי לחסוך סכומים גדולים במקרה של ניתוח חירום או אשפוז בבית-חולים בחו"ל.

יש להתאים את ביטוח הנסיעות לחו"ל בהתאם לאופי הטיול ו/או הנסיעה המתוכננת, על מנת שיהיה לכם כיסוי לרוב הפעילויות המתוכננות בחו"ל אם לא את כולן.

סוג ביטוח זה מורכב ממספר חלקים:

החלק הראשון והכי משמעותי הוא הביטוח הרפואי, שנועד לכסות חלק ניכר של אירועים כגון: הוצאות עבור פינוי לבית חולים במקרה של תאונה, הוצאות טיפול נמרץ, הוצאות עבור אשפוז, עלויות רכישת תרופות, פינוי לארץ באמצעות אמבולנס-מטוס במקרים בהם לא ניתן להעניק טיפול רפואי הולם במדינה בה שוהה המבוטח, ייעוץ רפואי וטיפולי חירום בשיניים.

החלק השני של ביטוח זה הוא ביטוח המטען. ביטוח זה מכסה אובדן או גניבה של המטען, כולו או חלקו.

ומספר כיסויים נוספים בהם כיסוי הוצאות איתור וחילוץ. חלק זה של הביטוח רלוונטי בעיקר למטיילים ולתרמילאים, שמסלול הטיול שלהם חוצה אזורים נידחים, יערות או שטחים הרריים עם דרכי גישה בעייתיות. כמו כן, ניתן לרכוש כיסוי לספורט אתגרי (רפטינג, טיפוס הרים, צלילה וכדומה), כיסוי לחילוץ מפרעות המתרחשות בארץ הטיול וטיסות חירום.

במקרה של מחלה או תאונה שקרו בחו"ל, עלולים הנוסעים להיקלע למצב בו עליהם להזדקק לחילוץ, קבלת טיפולים, אשפוז, ניתוחים ותרופות יקרי ערך שעלותם יכולה להגיע לעשרות ואף מאות אלפי דולרים. לעיתים, אם מדובר במדינה שבה שירותי הרפואה אינם מן המתקדמים, יש צורך בפינוי אווירי לישראל שעלותו גבוהה מאוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר פתרונות מגוונים בהתאמה אישית, כגון: ספורט אתגרי, טיולי תרמילאות, סקי, כיסוי ייחודי להריון וטיפול בפג, נסיעת עסקים, החזר השתתפות עצמית בעת השכרת רכב בחו"ל ועוד…

רוצים שאנחנו נחזור אליכם? בכיף 🙂

השאירו את פרטיכם כאן ↓