ביטוח חיים, בריאות וסיעוד

ביטוח חיים

ביטוח חיים למקרה מוות (ריסק), אובדן כושר עבודה ונכות

כמו שכולנו יודעים, תאונה או מחלה עלולות למנוע ממך לעבוד ולהתפרנס. מקרה מוות, חלילה, עלול להשאיר את יקיריך ללא מקור הכנסה.

פוליסות ביטוח חיים למקרה מוות (ריסק) מבטיחות בסיס כלכלי לך ולמשפחה במקרה של אסון. אז למה לקחת סיכון? העיקרון של ביטוח חיים הוא פשוט, משלמים עבור כיסוי כספי לסיכונים שונים, לכן ביטוח חיים מכונה בשם "Risk" סכום ביטוח החיים תלוי במספר בני המשפחה, משך הזמן שתכננת לפרנס אותם, הסכום החודשי שאתה רוצה להבטיח להם ומקורות הכנסה והתחייבויות כלכליות נוספות שיש לך ולמשפחתך.

כאשר, חס וחלילה, מתרחש האירוע המכוסה בביטוח החיים, חברת הביטוח משלמת לך או למשפחתך את סכום הביטוח. מטרת הכסף להבטיח רמת חיים למבוטח ולמוטבים – לך ולמשפחתך.

ביטוח בריאות

למה זה חשוב?

ביטוח בריאות פרטי מהווה פתרון לבעיות קבועות ומתמשכות של מערכת הבריאות האישית. ביטוח זה מאפשר לכם שליטה מלאה בתהליך הטיפול הרפואי ללא תלות והמתנה לאישורים של ועדות שונות במשרד הבריאות ו/או קופות החולים.

חייגו אלינו ואנו נספר לכם אודות ביטוח בריאות פרטי וכיצד נוכל לעזור לכם באמצעות השירותים שלנו, לדאוג לעצמכם ולכל המשפחה.

ביטוחי הבריאות מהווים בעצם רפואה פרטית ניטראלית שאינה חלק ממערכת הבריאות הממשלתית. מיד כשעולה הצורך לטיפול באירוע בריאותי כגון: ניתוח, השתלה או טיפול מיוחד אחר– תהיה לכם הזכאות לקבלו. בביטוח זה ניתן לבחור את הרופא המטפל בארץ או בחו"ל על פי החלטה אישית. עלויות האשפוז, הטיפול וכל הצרכים הנלווים, ממומנות על ידינו. במקרים רבים מדובר בסכומים של עשרות ומאות אלפי דולרים!

ביטוח סיעודי

בחיי היום יום שלנו, רובנו לא חושבים על הדברים הלא טובים שיכולים לקרות לנו במשך החיים שלנו, ואף אחד מאתנו לא רואה את עצמו נקלע למצב סיעודי, אך התקדמות מדע הרפואה והעלייה בתוחלת החיים מעלים את הסיכון לכך. במצב כזה, ביטוח סיעודי משמש כרשת ביטחון כלכלי.

מדוע חשוב שיהיה לנו ביטוח סיעודי?

כי טיפול סיעודי דורש הוצאות רבות, בין אם הטיפול בבית ובין אם במוסד ייעודי, כאשר האחריות העיקרית למימון ההוצאות הגבוהות חלה על החולה הסיעודי ובני משפחתו, בעוד מוסדות המדינה מעניקים סיוע חלקי בלבד. ביטוח זה יסייע לחולה ולמשפחתו לשמור על רמת החיים אליה הם רגילים.

רוצים שאנחנו נחזור אליכם? בכיף 🙂

השאירו את פרטיכם כאן ↓